..::elsafa7en::..

..::السفاحين اسطورة كتبت من دماء::..

الرئيسيةالبوابةالتسجيلالأعضاءدخولاليوميةس .و .جبحـثالمجموعات

شاطر | 

اخر رومانسيه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نونا

انثى عدد الرسائل : 212
رتبة العضو :
نشاط العضو :
40 / 10040 / 100

علم بلد :

مُساهمةموضوع: اخر رومانسيه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 12:44 am

مرة واحد ماشى مع خطيبته وآخر انسجام فحكالها "عارفة شو هو الحب وايش هو الزواج؟" قالتله "لا يا حبيبي" ألها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء قالتله"طب والزواج؟"

ألها: "هو البلاعة اللى وإحنا بنتطلع على النجوم بنوئع فيها..!"

واحد متجوز آعد في البيت ونازل يتطلع كتير في عئد الزواج، مراته قالتله: "بتتفرج على عئد الزواج ليه يا حبيبي؟" ألها: "مش عارف يا حياتي المأزون كتب تاريخ انتهاء العئد وين

واحد نشر في إعلانات مبوبة : مطلوب زوجة

!!! تاني يوم جاله 100 جواب

كلهم بنفس الرد: تاخد تاعتي؟؟

واحد آعد في أمان الله بيئرا الجريدة، وفجأة جت مرته وضربته بغطا المئلاية على راسو .. طررررراااخ!!!

الزوج: "شو بكي يا بنت الحلال؟ ليه هيك؟؟؟" الزوجه:"علشان الورئة اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو!!"
الزوج: "يا بنت الحلال، هاد أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه سدئته وراحت لحالها...

بعد اسبوع، الزوج آعد في أمان الله يئرا الجريدة ، وفجأة جت مرته وضربته بغطا المئلاية على راسه !!

الزوج: "خير يابنت الحلال شو في هالمرة؟؟" الزوجة: "حصانك على التليفون ..!!"

نساء العالم قررن الإتحاد وأن لا يئوموا بأى أعمال فى المنزل. وبعد اسبوع تجمعوا ليعرفوا نتائج الأضراب.

فآلت الزوجة الفرنسية "أنا ئلت لجوزى ميشيل أني مش هعمل شي فى البيت الاسبوع كله ، أول يوم ماشفت شي، تانى يوم ماشفت شي، تالت يوم بدأ يغسل ويمسح" وقاللى "أنتى بتتعبى كتير يا حبيبتى".

الزوجة الانجليزية آلت "انا ئلت لجوزى أنا مش هعمل شي فى البيت الاسبوع كله، اول يوم مشفت شي، تانى يوم بدا يعمل الأكل، تالت يوم عشانى وغدانى برة."

جت العربية وآلت أنا قلت لأبو الولاد أنا مش هعمل شي فى البيت الاسبوع كله، أول يوم ماشفت شي، تانى يوم ماشفت شي تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال."

مرة واحدة آلت لجوزها "إهدى يا حبيبى كدة وأرجع زى زمان"، قام مطلئها ورجع لأيام العزوبية !

مدرس رياضيات إتجوز مدرسة رياضيات خلفوا ولد شبه منحرف وبنت دايرة على حل شعرها !

واحد بيئول لمرته ... أنا اليوم بدي رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : شو يعني رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة... بس إحتياطى إنئعى الرز !

واحدة بشعة بتئول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها لازم نوئف دئيئتين حداد !

مره واحدة بتئول لجوزها "تسدئ إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هية لسة الكوابيس هاي بتجيلك؟"

مرة حماة بدها تختبر أجواز بناتها، فاخذت الأول وعملت نفسها أتزحلئت في البحر فنزل وراها وأنقذها، تانى يوم لقى سيارة بيجو صغيرة ئدام البيت مكتوب عليها "هدية من حماتك". وعملت نفس الشئ مع الثانى فطلب لها الأسعاف وأنقذوها، تانى يوم هو برضه لقى عسيارة بيجو صغيرة ونفس الرسالة، أما الثالث فسابها تغرء، فتاني يوم لقى سيارة مرسيدس مكتوب عليها "هدية من حماك"

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
admin

ذكر عدد الرسائل : 16
البلد : egypt
رتبة العضو :
نشاط العضو :
60 / 10060 / 100

علم بلد :

مُساهمةموضوع: رد: اخر رومانسيه   الأربعاء مارس 19, 2008 4:04 pm

اللون الازرق وحش بس الكلام حلو

ارفع الاعلان يا يورى عمك

شخصتيك للبيع

[size=12]اخر الالعاب التى حصلت على الجزء الاكبر من تفكيرالشباب هذا الاسبوع هى silk road التى تتطلب دخولك على
الانترنت وانشاء profile خاص بك لاختيار الشخصية والسلاح المفضلين لك وما الى ذلك وتستطيع بعدها ان تدخل
على الشبكة وتحارب الاعداء الموجودين online والمشكلة المتعلقة بهذة اللعبة تتلخص فى ان اصحاب caratear
او الشخصية الافتراضية التى تلعب بها فى اللعبة اصبحوا يعرضونها للبيع مقابل الاف الجنيهات ولا نبالغ حين نقول
الاف الجنيهات فاحد الاشخاص يدعى (حازم) انشا شخصية اطلق عليها اسم (x) ووصل بها الى المتسوى رقم9 وهو
يحاول حاليا بيعها مقابل 5 الاف جنية ويبرر ذلك بانة قضى وقتا طويلا وبذل مجهودا لكى تصل الشخصية لهذا
المتسوى وهذة القوة (وحازم) ليس الوحيد الذى يعرض شخصية (zodiac) الذى يطلب فيها 4 الاف جنية وذلك لانها
مازالت فى المستوى 80 (lv80) ويقول انة لو كان يستطيع بيعها لاحد فى الخارج لقام بذلك على الفور لكنة لايملك
رصيدا فى البنك ليتم التحويل علية وقد وضع اصحاب (النت كافية) الذى يشهد هذة الصفقات ورقة حذروا فيها من
التعامل بالنقود مع اى شخص غير صاحب الشخصية الذى سيقوم باعطا ئة (user name) وكلمة السر (الباس ورد) للمستخدم الجديد بعد اتمام الصفقة.

النهاية خلص الموضوع

اى خدمة يايورى

www.sh3sh3.hotgoo.net

www.sh3sh3.hotgoo.net

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

اخر رومانسيه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1